כיסוי פיגמנטציה או ויטיליגו? עם איירבראש זה קל!

כיסוי אחיד, חלק, שנראה הכי טבעי – זה לגמרי אפשרי!

כבר דיברנו רבות על היתרונות הרבים בעבודה בשיטת האיירבראש.
אבל אחד היתרונות הבולטים הוא היכולת לכסות פגמים שונים, כגון פיגמנטציה או ויטיליגו, בקלות ובמהירות,
ועם תוצאה שנראית הכי טבעית.

אז למה כיסוי פיגמנטציה או ויטיליגו באיירבראש הם כל-כך מוצלחים?
נתחיל בעובדה שחומרי האיפור הנוזליים של האיירבראש (המייק אפ, הסמקים או הקורקטורים) הם דקיקים, ולכן, גם כשמניחים כמה וכמה שכבות מהם, זה על גבי זה, התוצאה אינה כבדה.
מתקבל כיסוי מלא, אחיד וחלק – אבל דק ושנראה טבעי.

שנית, טכניקת ההתזה עצמה מאפשרת בנית כיסוי – בקלות.
כשעובדים עם קרמים או חומרים בטקסטורות יותר עבות, עלול להווצר עומס במקום שבו מנסים להסתיר את הפיגמנטציה/ויטיליגו. בעקבות כך, האיפור נראה כבד ומאבדים
את הניראות הטבעית של העור.
בנוסף, תמיד קיים המאבק של טישטוש הקונסילר או הקורקטור. או שלא מצליחים לטשטש מספיק, ונשארות “עדויות מרשיעות”, או שמטשטשים יותר מדי ומוחקים חלק (או הרבה)
והכתם נשאר בעינו.
הרבה פעמים קורה שמניחים את הקונסילר/קורקטור במקום הרצוי, ואז כשמנסים לטשטש- החומר זז, נהיה דק מדי…
וכשמנסים להניח מעל את המייק אפ – שוב נאבקים. כי תנועות המיזוג של המייקאפ על-גבי הקונסילר/קורקטור עם מברשת או ספוגית, עלולים להזיז את הקונסילר/קורקטור מהמקום…
הדבר הזה קורה בעיקר בגלל המרקם של הקונסילרים והקורקטורים האלה. לרוב, הם עשויים מחומרים שומניים וכבדים, שלוקח להם זמן להתקבע או שהם מחייבים שימוש בפודרה לקיבוע, מה שמוסיף לכבדות של החומרים האלה.

כשמשתמשים במכשיר איירבראש כל המאבק הזה נעלם! הכל הופך למשחק!
פשוט מתמקמים עם מכשיר האיירבראש מול הכתם, מתיזים עליו כמה התזות קצרות של צבע מנטרל, אפשר לפדר מעט עם הפודרה הדקיקה של טמפטו אם רוצים (לא חובה),
ואז מתיזים מעל את המייק אפ הנוזלי של טמפטו, שוב בהתזות מדודות או בתנועות מעגליות.
שכבות הצבע מתיישבות זו על גבי זו, יוצרות את הכיסוי ואת הגימור החלק והאחיד – בדקות!
ובגלל שאין את המגע של הטישטוש המכני, אין “עירבוב” של הצבעים, או הזזה שלהם.

חשוב לשמור על שחרור עדין ויציב של צבע, על מנת לא “להטביע” את האזור בצבע. משיכות קצרות על הדק שחרור הצבע יאפשרו בניה הדרגתית של חומר, עד לכיסוי מלא, ויאפשר לחומר להתייבש ולהתקבע במהירות.

מעבר לכך, המהירות שבה הקסם הזה קורה, היא לא פחות ממרגשת!
הקורקטורים (מנטרלי הגוון) הנוזליים של טמפטו מסדרת Perfect Canvas הם גאוניים.
חצי שקופים בהתזה הראשונה, הכיסוי שלהם מצטבר עד לאטימות מלאה.
וכשמתיזים מעל את המייקאפ הנוזלי המושלם מאותה סדרה – העור מקבל מראה אחיד וחלק כאילו לא היה שם כלום, מעולם!

בסרטון הבא, הויטיליגו של הדוגמנית הוא במצב מאוד מתקדם – כמעט לא נשאר מצבע העור המקורי שלה. (הייתם מאמינים שהיא ממוצא הודי?)
התייחסנו אל כתמי העור שלה- שהם העור המקורי שלה, כאל פיגמנטציה, משום שרוב העור שרואים הוא בגוון הבהיר של הויטיליגו שהשתלט על העור שלה.
במקרה של הויטיליגו, כיסינו את הכתמים עם כמה שכבות של מייקאפ נוזלי, ללא שימוש בקורקטור.

 

איך תדעי במה להשתמש? קונסילר או קורקטור? ובאיזה צבע של קורקטור נכון להשתמש?
קודם כל, נבין את ההבדל בין קונסילר לקורקטור: מטרת הקונסילר היא להסתיר, מהמילה conceal. קונסילר הוא בעצם מייק אפ מרוכז. יש להתאים את עומק הצבע של הקונסילר לעומק הכהות אותה רוצים להסתיר. שימוש בצבע לא נכון יגרום לעור להיראות אפרורי או שיתקבל כתם כהה אחר.
אגב, גם מייק אפ יכול לשמש כקונסילר. זה תלוי בעומק הכהות אותה מנסים לכסות. לפעמים מייק אפ יעשה את העבודה בלי עזרה נוספת.
קורקטור הוא צבע שמנטרל את הצבע של הכתם אותו רוצים להסתיר.
לכהויות כחולות/ירוקות מתחת לעיניים – נשתמש בצבעי אפרסק וכתומים למיניהם. ככל שהכהות עמוקה יותר- נשתמש בצבע עמוק יותר, עד לגוון קרמל.
אם יש אדמומיות או סגלגלות מתחת לעיניים, אפשר להשתמש בקורקטור צהוב שיאזן ויאיר את האזור.
במקרים של אדמומיות יותר עמוקה בעור, נשתמש בקורקטור ירוק.
לאור עייף ועמום בגווני עור בהירים, נשתמש בגוון לבנדר או צהוב.
אחרי שימוש בקורקטור, אפשר לעבור מייד לשימוש במייקאפ. עפ”י רוב, הכתם שנוטרל פשוט ייעלם מתחת למייקאפ.

אבל גם מי שלא מתחברת לטכניקת האיירבראש יכולה להשתמש במוצרים האלה עם מברשת או ספוגית. 
כי למרות כל מה שנכתב קודם על שימוש במברשת או ספוגית, ההבדל הוא שחומרי האיפור הנוזליים של טמפטו הם עמידים – הם נצמדים לעור ולכן מאפשרים, בתנועות טפיחה קלות,
בנייה של שכבות ויצירת כיסוי מעולה שגם נראה טבעי.

X
0
0
המוצרים שלך
סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
×